.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دو خبر از محیط زیست مازندران

رئیس اداره حفاظت محیط زیست بهشهر منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران، طی احکام جداگانه ای از سوی مهندس امید روشن مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مازندران آقایان ابراهیم فلاحی به سمت مسئول نظارت و بازرسی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران، مهدی رضایی به سمت مسئول هماهنگی امور مناطق اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران و رضا زمان احمدی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهشهر منصوب شدند.
در این احکام آمده است: امید دارم با توکل به خدای بزرگ در راستای حفاظت و ساماندهی محیط زیست و تنوع زیستی و اعتلاء سطح فرهنگ و مشارکت عمومی موفق بوده و تلاش شما همواره منشائ خدمات شایسته برای مردم شریف و توفیقات فزاینده برای سازمان حفاظت محیط زیست باشد.
در ضمن از خدمات آقایان عزیزاله رضاییان در مدت تصدی مسئولیت نظارت و بازرسی اداره کل محیط زیست استان و ابراهیم فلاحی ریاست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهشهر تقدیر شد.


پاکسازی نمادین سواحل دریای خزر و معابر ورودی و خروجی شهرهای استان برگزار شد.

در راستای تحقق اوامر مقام معظم رهبری و اجرایی نمودن مصوبات طرح اردوی هجرت 3 به منظور استفاده از توانمندی بسیجیان در حفاظت از محیط زیست ، برنامه نمادین سواحل دریای خزر و معابر ورودی و خروجی شهرها با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران و سازمان بسیج سازندگی استان با حضور 300 نفر از بسیجیان و اعضای سازمانهای مردم نهاد و علاقه مندان به محیط زیست با هدف افزایش آگاهی عمومی و اشاعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست در بین آحاد مردم از تاریخ 25/6/89 لغایت 31/6/89 در سطح شهرستان های استان اجرا شد که این برنامه در شهر ساری نیز در روز دوشنبه در ساحل و محوطه طرح سالمسازی دریا برگزار گردید.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 شهريور 1389
جناب آقای فلاحی
ضمن آرزوی توفیق
به استحضار می رساند جنگل روستای حاشیه جنوب غربی دهستان بالاتجن قائم شهر ( حد فاصل روستاهای کمانگر کلاه صنم و پاشاکلاو میکلاه) توسط مامورین حفاظت از جنگل (بطور اقساط در طی چندین سال پیش تاکنون ) فروخته شد و هم اکنون بشکل باغ مرکبات از نماب بسیار دور قابل مشاهده است واگر دود نشانه آتش باشد ! عمق فاجعه را می توانید در حط راس جنگل در قدیم حد اقل در 10-15 سال پیش را از افراد مسن تر جویا و اگر به مسئولیت در دنیا و آخرت و نسل آینده بدون شعار پردازی معتقد باشید رصد نمائید. " دوستدار طبیعت و نگران از اینهمه بی تعهدی "

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.